Sunday, December 20, 2009

Farm Mill... Mill Farm..

Tak ramai pengumpul pinggan antik yang berminat dengan koleksi ni.. Ramai yang prefer corak berbunga especially rose..

Saya paling suka koleksi ini sebenarnya.. sebab tulah saya berazam nak lengkapkan koleksi mill farm ni.. seronok kan kalau tinggal di kampung.. macam apa yang digambarkan dalam koleksi ni...
Salah satu teko dan bekas creamer yang ada dalam simpanan saya.. Untuk Abang Mat.. saya ada extra teko dan bekas creamer yang ini.. kalau tak silap saya teko yang tinggi macam ni dipanggil coffee pot kan? Creamer yang ini pun lebih tinggi.. matching dengan tekonya.. SOLD
Pinggan makan, pinggan kuih, mangkuk nasi dan piring oval Mill Farm... bila dah upload gambar baru perasan susun piring belakang tu terbalik.. hantamlah..
Coffee pot Mill Farm... Saya ada 2 extra.. so siapa berminat boleh sms ya.. siapa cepat dia dapat.. SOLD

Ini saja koleksi Mill Farm..atau Farm Mill yang saya ada setakat ni.. Insyaallah satu masa nanti akan beranak pinak lagi.. doa-doakan ye... Setakat ini saja entry kali ini.. jumpa lagi di lain masa

No comments:

Post a Comment