Monday, January 4, 2010

'Dumex Baby Food' untuk dijual - Sold

lama betul tak buat entry.. bz sangat-sangat.. Entry kali ni tentang teko dan piring Dumex.. Kalau berminat roger-roger lah kite.. Sold
Teko tinggi Dumex ada 1 sahaja RM70. Maaf ya harga ni tak termasuk pos.
Piring Kuih Dumex ada 6 biji. RM12 sebiji. Harga tak termasuk pos.

5 comments:

  1. Salam Nur 64,Sememangnya hebat teko dumex ni..Klu nak diceritakan sejarah koleksi ni..menangis teman2 kita,mana tak zaman sya kecil dulu membesar dgn susu ni..susah payah arwah bonda kumpul kupon2 nak ditukarkan dgn barangan dumex.Maklumlah dulu susah nak cari duit beli susu.

    ReplyDelete
  2. salam... akak konfius tuan blog ni salina ker nur64?

    akak dulu pun membesar dgn susu ni juga. Akak pun masih ada set dumex yg lelain dah pecah dan beri kat org

    ReplyDelete
  3. Mrs Nor.. tuan punya blog ni Salina.. Kak Nur64 tu yg tolong timbulkan minat saya nak buat blog ni.. sbb tu saya 'dedicate'kan blog ni utk dia..thanks akak sbb sudi ziarah blog saya..Saya penah tengok st dumex akak.. koleksi akak yg lain pun cantik2 belaka..

    ReplyDelete
  4. Encik shariff64...betul tu..setuju dgn encik shariff..

    ReplyDelete
  5. salam.. boleh tahu, teko dumex ni masih ada lagik tak? roger saya lau ada lagik yer.. 017-6081006, ju.. tqvm

    ReplyDelete