Monday, January 4, 2010

'Dumex Baby Food' untuk dijual - Sold

lama betul tak buat entry.. bz sangat-sangat.. Entry kali ni tentang teko dan piring Dumex.. Kalau berminat roger-roger lah kite.. Sold
Teko tinggi Dumex ada 1 sahaja RM70. Maaf ya harga ni tak termasuk pos.
Piring Kuih Dumex ada 6 biji. RM12 sebiji. Harga tak termasuk pos.

6 comments:

  1. Salam Nur 64,Sememangnya hebat teko dumex ni..Klu nak diceritakan sejarah koleksi ni..menangis teman2 kita,mana tak zaman sya kecil dulu membesar dgn susu ni..susah payah arwah bonda kumpul kupon2 nak ditukarkan dgn barangan dumex.Maklumlah dulu susah nak cari duit beli susu.

    ReplyDelete
  2. salam... akak konfius tuan blog ni salina ker nur64?

    akak dulu pun membesar dgn susu ni juga. Akak pun masih ada set dumex yg lelain dah pecah dan beri kat org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  3. Mrs Nor.. tuan punya blog ni Salina.. Kak Nur64 tu yg tolong timbulkan minat saya nak buat blog ni.. sbb tu saya 'dedicate'kan blog ni utk dia..thanks akak sbb sudi ziarah blog saya..Saya penah tengok st dumex akak.. koleksi akak yg lain pun cantik2 belaka..

    ReplyDelete
  4. Encik shariff64...betul tu..setuju dgn encik shariff..

    ReplyDelete
  5. salam.. boleh tahu, teko dumex ni masih ada lagik tak? roger saya lau ada lagik yer.. 017-6081006, ju.. tqvm

    ReplyDelete